Ayalp, Mustafa Çagrı2025-03-172025-03-1720231307-55002149-0643https://doi.org/10.56597/kausbed.1242933https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/1189320https://hdl.handle.net/20.500.13099/828Küreselleşme sürecinin bir sonucu olarak sosyal sorunların yerele yansıması, sosyal hizmetlerin sunumu, uzman – müracaatçı ilişkileri değişmeye başlamış, teknolojinin gelişimi bu süreci hızlandırmıştır. Tüm dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de sosyal hizmetler teknolojiyle değişim ve dönüşüm yaşamıştır. COVID-19 pandemisiyle birlikte, teknolojinin insan yaşamındaki yeri öngörülemez bir şekilde farklılaşmıştır. Yeni milenyumun başından itibaren teknoloji, sosyal hizmet uzmanlarının hizmet sunumunun ve sosyal hizmet eğitiminin bir parçası olmuştur. Meydana gelen bu çarpıcı değişikliklere cevap verebilmek için, meslekte yeni etik standartlar geliştirilmiş, eğitimde yeni yaklaşımlar uygulanmaya başlanmıştır. Bu çalışmada, sosyal hizmet eğitimcilerinin teknolojiyi nasıl etkili bir şekilde müfredatlarına dahil edebilecekleri tartışılacaktır. Ayrıca dijital çağla birlikte sosyal hizmet eğitiminde eleştirel düşünmenin çevrimiçi yollarla öğretilip öğretilemeyeceği ve öğrencilerin insani özellikleri nasıl geliştirebilecekleri irdelenmeye çalışılacaktır. Sonuç olarak, bu yolculukta sosyal hizmet eğitimcilerinin öğrencilerinin dijital yetersizliklerinin veya çevrimiçi öğrenmede deneyim eksikliklerinin göz önünde bulundurması gerekmektedir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessSosyal ÇalışmaEğitimEğitim AraştırmalarıKültürel ÇalışmalarSOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI: ÇEVRİMİÇİ ORTAMDA ELEŞTİREL DÜŞÜNMEK MÜMKÜN MÜ?Article10.56597/kausbed.1242933314514761189320