Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Bayir, Talha" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Consumer complaints management in the digital era
    (IGI Global, 2024) Bayir, Talha; Bozyiğit, Sezen
    The aim of this research is to provide theoretical insights into effectively managing complaints made by businesses and brands on digital platforms. In this context, the authors first explain the consumer complaint process in the digital environment. Following that, they provide guidance on how businesses should handle these complaints. Managing complaints is crucial for fostering satisfied and loyal consumers. To this end, the authors provide a detailed breakdown of each step in the complaint resolution process, including deciding on a complaint resolution strategy, collecting complaints, reviewing complaints, resolving complaints, acquiring customers, and conducting a comprehensive analysis of complaints. Briefly, they outline the procedures that businesses should establish for complaint resolution, how they should go about resolving complaints, and how to analyze complaints using causeand-effect relationships. The research will also feature practical examples from digital platforms, and the authors examine the findings of relevant studies on this topic. © 2024, IGI Global. All rights reserved.

| Tarsus Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Tarsus Üniversitesi, Mersin, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim