Yazar "Akkan, Erdem" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe A content analysis on child-friendly hotels as an emerging concept in tourism marketing(IGI Global, 2020) Akkan, Erdem; Bozyiğit, SezenChildren have been an interesting topic in the marketing literature both as consumers and influencers. Some studies claim that children might have an influence for buying decision of household products and services, even if for those which are not directly targeting them. This study is based on web information of 89 hotels, which were categorized as child-friendly on third-party hotel review websites. Through a measurement scale, adapted from similar several studies, the child-friendly characteristics of sample hotels were explored. Measurement scale consists of 35 items and five dimensions. According to the findings, the availability of these dimensions are ranked as (1) entertainment-related services, (2) food and beverage services, (3) room-related services or facilities, (4) other services, and (5) baby-related services in a descending order. It is believed that findings of this study will contribute to related literature and will give practical information to tourism decision-makers. © 2020 by IGI Global. All rights reserved.Öğe Eğitim Hizmetleri Pazarlamasında Web Sitelerin Önemi: Türkiye’deki Devlet Üniversitelerinin İncelenmesi(Çağ Üniversitesi, 2014) Akkan, Erdem; Bozyiğit, SezenBilgi teknolojisi ve internetin yaygın kullanımı ile birlikte hem kamu kurumları hem de özel kurumlar açısından web sitelerine verilen önem gittikçe artmaktadır. Öğrenciler arasında artan internet kullanımı, web sitelerinin hızla güncelleştirilebilme kolaylığı, ekonomik olması, yedi gün yirmi dört saat dünyanın her yerinden erişimin sağlanabilmesi gibi avantajlar, web sitelerin üniversitelerin bulundukları bölge dışında tüm hedef kitleye ulaşmadaki etkili araçlardan biri olmasını sağlamıştır. Böylelikle üniversitelerin pazarlama yönlülüğünü artırmıştır. Bu çalışmanın amacı, Türkiye’deki devlet üniversitelerinin web sitelerini çeşitli ölçütlere göre değerlendirmek ve web sitelerinde yer verilen bilgileri tespit etmektir. Bunun için deiçerik analizi yöntemi kullanılmıştır. Üniversitelerin web sitelerinde yer alan bilgiler, mevcut ve gelecekteki öğrencilerle ilgili ölçütler, mevcut ve gelecekteki çalışanlarla ilgili ölçütler, dış paydaşlarla ilgili ölçütler ve üniversitelerin tanıtımı ve medya yönü ile ilgili ölçütler olmak üzere dört kategoride incelenmiştir. Çalışma sonucunda, üniversitelerin web sitelerinin birbirlerinden oldukça farklı bilgiler içerdikleri ve çoğu üniversitenin hedef kitlelerine sunduğu bilgilerin eksik olduğu görülmüştür. Ayrıca, üniversitelerin tanıtımı ve medya yönü ile ilgili ölçütlerin ortalaması en yüksek, dış paydaşlarla ilgili ölçütlerin ortalaması ise en düşük çıkmıştır